Diari 167 : Permulaan 2020

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera… Ada yang rindu tak nak baca blog aku ? Hahaa… dah lama sangat tak menulis kan ? Malam nie aku ambil masa sedikit lah, insyaAllah aku akan berkongsi pengalaman aku dalam beberapa ketika waktu nie.. Alhamdulillah,…

Diari 166 : Lafaz Hati Dawasarsa

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Alhamdulillah, beberapa hari lagi kita akan meninggalkan tahun 2019. InsyaAllah malam ini, aku akan menamatkan siri penceritaan kisah perjalananku di tahun ini beserta kisah-kisah yang telah aku lalui sepanjang dekat ini. Inilah yang dimaksudkan dengan tajuk…

Diari 164 : Telahku Tahu..

0

Assalammualaikum dan salam sejahtera.. Ini merupakan diari yang kedua untuk hari nie. Terasa nak menulis jer hari nie, maklumlah dah lama tak menulis kan. Bila dah menulis sekali tue, macam-macam pula nak kongsi.. Hahaa. Selalunya dalam setiap penulisan diari, anggaran…

Diari 162 : Garisan Masa & Hati..

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Alhamdulillah, hari nie dah masuk bulan yang terakhir bagi tahun 2019. Tak ku sangka sejauh ini dapat ku harungi akan kehidupan dunianya. Ya, dengan umur yang hampir menginjak 34 tahun ini, bicara kata-katanya hanya membicara soal…

Diari 161 : Melangkau Hari

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Lama tak menulis kan ? Hahaa.. ada dalam 2 minggu juga. Ini merupakan jarak tempoh yang paling lama sekali aku tak menulis. Kenapa tak menulis ? Sebab dalam tempoh masa 2 minggu nie, aku agak struggle…

Diari 160 : Adam Haris

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Adam Haris ? Siapa Dia ? Hahaa.. Malam semalam aku berbual dengan Wawa, dia katakan yang dia dah ada nama untuk anak lelaki.. Hahaa.. 🙂 . Ini just diari gurau-gurau jer lah ye.. jangan ambil serius…

Diari 158 : Aksara Yang Terhenti

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Haaa… Banyak juga perkara yang aku nak kongsikan untuk minggu ini, tapi tak tahu nak start dari mana.. Hahaaa… Jap aku fikir sebentar.. 🙂 . Hurmm.. Baiklah, minggu lepas, hari selasa aku dan juga keluargaku pergi…